Sažetak programa u Noći muzeja

U 19. Noći muzeja Podravkin Muzej prehrane javnosti predstavlja zaštitni znak Podravke kroz povijest dugu 77 godina. Od prvih Podravkinih godina, kada se poslovalo bez zaštitnog znaka, preko znakova koji su se samo sporadično ili kratkotrajno koristili pa do znalački osmišljenih zaštitnih znakova i njihovih redizajna, pratimo razvoj vizualnog identiteta Podravke koji ide ruku pod ruku s razvojem i rastom poduzeća odnosno kompanije. Zaštitni znak srca objedinjuje globalno i lokalno, moderno i tradicijsko, te predočuje vibrantnu i inovativnu kompaniju koja kontinuirano stvara pretpostavke za dugoročan i održiv rast i razvoj, kao i za povjerenje i zadovoljstvo potrošača.

Program

19.00 - 23.00
div
Povijest zaštitnog znaka prehrambene industrije Podravka
U 19. Noći muzeja Podravkin Muzej prehrane predstavlja zaštitni znak Podravke kroz povijest dugu 77 godina. Podravka, kao snažna multinacionalna kompanija, prisutna na više od 60 tržišta, potrošačima osigurava kvalitetu baš po njihovoj mjeri. Prepoznatljivosti Podravke doprinosi i snažan vizualni identitet, a ova će izložba pokazati njegove promjene i prilagodbe kroz vrijeme.

Galerija

Sadržaj i oblikovanje programa: Muzej prehrane Podravka